WP Ważny temat Sponsor wydania
WP Ważny temat Sponsor wydania cewe-fotoksiazka

Fotoprezent – niepowtarzalny i bardzo osobisty

Sponsor wydania cewe-fotoksiazka
Boże Narodzenie zbliża się wielkimi krokami. I znów pojawia się odwieczne pytanie – co na prezent dla najbliższych? Tym razem proponujemy coś zupełnie oryginalnego, a mianowicie fotoprezent. I to niejeden. W nich zaś specjalizuje się firma CEWE z ponad 100-letnią tradycją fotograficzną.

Dlaczego właśnie CEWE? Bo to firma z doświadczeniem, na dodatek pionier wielu interesujących i nowoczesnych rozwiązań. Powstała w 1912 r., czyli ponad dekadę przed wynalezieniem pierwszego aparatu fotograficznego małoobrazkowego (1925 r.) i niemal dwie dekady przed stworzeniem lustrzanki dwuobiektywowej (1929 r.). Można więc stwierdzić, że cały wiek doświadczeń dziś procentuje.

Firma działa w 23 krajach i zatrudnia ponad 4 tys. pracowników, a w Polsce jest obecna od 1995 r. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, szerokiej ofercie produktowej i nowoczesnym laboratoriom, jest dziś liderem na rynku fotoproduktów i usług z nimi związanych.

Źródło: materiały partnera

Piękny prezent na lata

Rozwój marki spowodował, że dziś możemy samodzielnie wywoływać zdjęcia, projektować fotoksiążki, kalendarze, a także zaopatrywać się w wyjątkowe fotoprezenty oraz sprzęt fotograficzny, dostępny w salonach CEWE FOTOJOKER lub w sklepie internetowym. Na dodatek wszystko to zrobimy za pośrednictwem wielu kanałów: serwisu internetowego www.cewe.pl i www.fotojoker.pl, salonów stacjonarnych CEWE FOTOJOKER, a także poprzez największe marki na rynku – Rossmann, DM, Media Markt czy Auchan.

Każdy z nas może więc wykonać swoją CEWE FOTOKSIĄŻKĘ albo zaprojektować inny artykuł praktycznie bez wychodzenia z domu. Od zamówienia do dostarczenia gotowego produktu mija zaledwie kilka dni. Szybko zdążymy więc zamówić taki prezent jeszcze przed świętami.

Najbardziej popularna, i to w całej Europie, jest CEWE FOTOKSIĄŻKA. Pod koniec ubiegłego roku firma odnotowała sprzedaż jej 75-milionowego egzemplarzu. Oznacza to, że wprost kochamy zdjęcia. Wciąż potrafimy też dzielić się z innymi wyjątkowymi chwilami uchwyconymi w kadrze.

Nie powinno to dziwić, wszak klienci CEWE do wyboru mają aż 10 formatów fotoksiążki – od małych do bardzo dużych (największe mogą mieć spersonalizowane etui z własnym zdjęciem). Do tego dochodzi 6 rodzajów papieru i 5 rodzajów okładek – twarda, miękka, zeszytowa, z ekoskóry i płócienna, a nawet dwa sposoby łączenia stron, jak również dekoracyjne zdobienia okładek i wnętrza fotoksiążki.

Na kartach CEWE FOTOKSIĄŻKI mogą znaleźć się zdjęcia, teksty, wybrane grafiki, cytaty. Dzięki programowi projektowemu dostępnemu na stronie firmy klient może wybrać także kolor tła, wielkość fotografii, ramki oraz cliparty. To tylko niektóre motywy, jakie są do wyboru. Jest ich naprawdę dużo, więc każdy z nas zaprojektuje niepowtarzalny i spersonalizowany egzemplarz, który doskonale nadaje się na wyjątkowy prezent. I to nie tylko na święta, ale na każdą inną okazję i uroczystość.

Źródło: materiały partnera

Z myślą o najbliższych i planecie

Gama produktów nadających się na prezenty jest bardzo szeroka. Obejmuje m.in. fotoobrazy drukowane w dużym formacie, na różnego rodzaju powierzchniach, takich jak pianka, alu-dibond, drewno czy szkło akrylowe, fotokubki, fotokalendarze w różnych formatach czy gadżety fotograficzne m.in. puzzle, magnesy, fotonaklejki, zegary. CEWE oferuje również wydruk odbitek cyfrowych na różnego rodzaju papierach.

I każdy z tych produktów jest wyjątkowy. Dlaczego? Ponieważ jest starannie wykonany z produktów najwyżej jakości i niejednokrotnie za to nagradzany. Stowarzyszenie Technical Image Press Association co roku przyznaje prestiżową nagrodę TIPA World Awards tym markom, które w ciągu ostatnich 12 miesięcy wykazały się ponadprzeciętną innowacyjnością. CEWE w swoim portfolio ma już 7 takich nagród. W 2021 r. marka otrzymała aż 2 statuetki: w kategorii "Best Photo Service Worldwide" oraz "Best Retail System Worldwide".

Miłośnicy ekologii będą mieć zaś dodatkowy powód, by wybrać produkty CEWE bowiem marka chce do 2045 r. osiągnąć pełną neutralność klimatyczną. Jak czytamy na jej stronie internetowej, CEWE dba zarówno o jakość, jak i o klimat. Zasada zrównoważonego biznesu przekłada się na konkretne działania firmy. Priorytetem przy tworzeniu produktów jest szacunek dla natury. Od 2016 r. wszystkie produkty CEWE produkowane są w sposób neutralny dla klimatu, co potwierdza Certyfikat Zrównoważonego Rozwoju oraz FSC®.

Jak widać, biznes może iść w parze nie tylko z dbałością o klienta, ale i o środowisko.